במסגרת כנס מצטייני המחשוב 2023, זכו חמשת הפרויקטים המדוברים של עיריית רמת גן וסלקום בפרסים על שילוב פתרונות תקשורת וטכנולוגיה מתקדמים בפרויקטים מובילים של העירייה במגוון תחומים, המציבים סטנדרטים חדשים באיכות הניהול והשירותים לאזרח ברמת העיר.
סיון שושן לישע, סמנכ"לית המגזר העסקי בסלקום אמרה על הזכיות: "אנחנו מודים לעיריית רמת גן על השותפות האמיצה והאמון המתמשך בכוחה של סלקום להעניק לעירייה פתרונות איכותיים ואמינים במגוון תחומים".

















