סלקום עולה היום (ג') עם קמפיין חדש שמחזיר למסך את הפרסומות הנוסטלגיות והאהובות ביותר של סלקום מכל השנים. בקמפיין החדש מציינת סלקום 30 שנות פעילות עם הפרסומות המדוברות ביותר לאורך השנים המייצגות את החוויות הייחודיות לישראלים. בפרסומת הראשונה שתעלה הערב, משולבת פרסומת נוסטלגית מ-2013 ובה חיילים המגיעים להעניק לחברם הפצוע כומתה לכבוד סיום המסלול בביתו. הסאונד של הפרסומת, בשירו של קובי אפללו "מה שהלב שלי בחר", אף חזר לככב בטיקטוק בתקופה האחרונה, עם חיילים המשלבים אותו בסרטוני סוף מסלול. כחלק משינוי הקו הפרסומי של החברה ובתום שלוש שנות עבודה משותפת, נפרדת סלקום מהפרזנטור שליווה אותה, רן דנקר.

















