קרן תש"י והוט מוכרות את חלקן ב – IBC לקבוצת הפניקס ומור. המחיר שנקבע הוא 520 מיליון שקל עבור 23.3% מהמניות שכל חברה מחזיקה כך שהתמורה עומדת על 1.040 מיליארד שקל. סלקום לא מצטרפת לעסקה כרגע.
העסקה היא חלק מרצונן של 2 החברות לממש את ההשקעה ב – IBC אחרי שהגיעה לפריסה של מעל ל – 2 מיליון משקי בית. עבור קרן תש"י היציאה מהחברה היא טבעית וחלק ממהלך עסקים רגיל, אבל עבור הוט מדובר במהלך יותר מורכב, מהלך שבמסגרתו היא חדלה מלהיות חברת תשתיות בעולמות הסיבים האופטיים ונשארת עם רשת הקואקס הישנה שלה שתיסגר בשל המעבר לסיבים.
במסגרת העסקה החברות רוכשות 46.6% מתוך ה – 70% שמחזיקות הוט, תש"י וסלקום. בחלוקה בין החברות הפניקס תחזיק 49% ומור 18% וזאת בשל מגבלות רגולטוריות של הפניקס.
















