חברת חלל תקשורת פרסמה היום (20 במאי) זימון לאסיפת מחזיקי אגרות החוב (סדרה יח'), במסגרתה יתבקשו המחזיקים להצביע על מספר הצעות הקשורות להסדר חוב אפשרי בחברה. האסיפה תתקיים ללא כינוס פיזי, כאשר ההצבעות יתבצעו מראש בכתב או באמצעות המערכת האלקטרונית, ויינעלו ביום שני, 27 במאי, בשעה 10:00 בבוקר.
במוקד סדר היום עומדת הצעה לאשר לחברה לקיים מו"מ בלעדי עם קרן קיסטון אינפרא לתקופה של 30 ימים, במטרה לקדם הסדר חוב אפשרי. לצורך אישור ההצעה, יידרש רוב של שני שלישים מהקולות המצביעים, ללא נמנעים. קיסטון הגישה הצעה רשמית להסדר חוב מקיף עם מחזיקי האג"ח של חלל תקשורת, במסגרתה תשלם החברה כ־305 מיליון דולר עד לסוף יוני 2025, ותרכוש 100% ממניות חלל תמורת 16 מיליון דולר. ההצעה כוללת גם הזרמה בנקאית בהיקף של 130 מיליון דולר לטובת מימון פעילות החברה ומימוש האסטרטגיה החדשה https://zmanavir.co.il/internet/28608/.
לצד זאת, יתבקשו המחזיקים להביע את עמדתם ביחס לארבע הצעות הסדר חוב אינדיקטיביות, כלומר לא מחייבות, שהוגשו על ידי גורמים שונים:
- דיסקונט קפיטל ואיפקס הנפקות
- לידר הנפקות וברק קפיטל
- התעשייה האווירית והפניקס חיתום
- קיסטון אינפרא, גם ללא מתן בלעדיות
בחברה מדגישים כי מטרת ההצבעות האינדיקטיביות היא לקבל תמונת מצב ראשונית לגבי העדפות המחזיקים, ולא מדובר באישור להסדר מחייב. ככל שלא יימצא מניין חוקי לקיום האסיפה, היא תידחה ליום רביעי, 29 במאי.
חובת שיפוי מצד המחזיקים
כפי שקורה במקרים דומים, במסגרת מסמכי ההצבעה מצהירים המחזיקים כי הם מתחייבים לשאת בהוצאות פעילות הנאמן והמומחים שימונו מטעמו, לרבות שכר טרחה, ייעוץ משפטי והליכים נלווים. החברה צפויה לממן זאת בראשונה, אך במידה שלא תעשה כן – המימון ייעשה מקופות הנאמן או מתשלומים עתידיים שיופנו מהמחזיקים עצמם, כל אחד לפי חלקו היחסי.
התחייבות השיפוי תחול על כל מחזיק שיצביע – בעד או נגד – באחת מהצעות ההחלטה שבמועד הקובע לאסיפה.
הזכאות להשתתף באסיפה תיקבע לפי החזקות אגרות החוב ביום רביעי, 22 במאי 2025. מחזיקים יוכלו להצביע באמצעות המערכת האלקטרונית (מגנ"א) או באמצעות כתב הצבעה פיזי שיומצא לנאמן.

















מימוש האסטרטגיה החדשה? בחברת לוויינים EUTELSAT הצרפתית, שגדולה פי עשרות מונים מחלל המצטמקת ( לוויין וחצי בקושי ) בשביל לממש "אסטרטגיה חדש" הדיחו לפני שבועיים את המנכלית המהוללת שהביאו מחברה בדנמרק רק לפני ארבע שנים. ברמת גן ממשיכים לחלום על "מימוש האסטרטגיה החדשה" כשהאסטרטגיה הכי טובה היא לפרק את העסק המתפגר הזה ולהניח לו למות שקט
באופן אישי נראה שעובדים על אנשים בעינים או שאלה שחולמים להשתלט על החברה בולרוקן לעצמם את הכיסים הנפוחים אין בכלל מושג לאיה תחום הם נכנסים
ענף לווייני התקשורת העולמי הולך ומתכנס , ענקיות מתנמזגות וכאן היצור המדודל הזה מדבר על "מימוש האסטרטגיה החדשה". המקלדת מתה מצחוק