פטריק דרהי, בעל השליטה בחברת התקשורת הוט, מממש מהלך משמעותי נוסף וממזג את חברת ת.א.ת טלקום שמוחזקת על ידי מספר חברות קשורות לדרהי ומשקיעים פרטיים, ואשר סיפקה שירותי טכנאים להוט במיקור חוץ, לתוך הוט עצמה. בסוף השבוע שעבר הודיעו החברות על כוונתן להתמזג, לאחר שנים שפעילותן התנהלה במקביל.
הוט הייתה חברת התקשורת הראשונה בישראל שהוציאה את רוב מערך השירות שלה למיקור חוץ, כולל את השירות הטכני שריכזה בת.א.ת טלקום. כעת, כשהיא ממזגת את ת.א.ת חזרה אליה, עולה השאלה מה הסיבה לשינוי המדיניות – והאם המהלך קשור לשינויים הנרחבים שעוברת כל קבוצת אלטיס בעולם ובישראל.
יש לציין כי אלטיס, חברת האם של הוט, פרסמה שהיא בוחנת הצעות שקיבלה לרכישת הוט ואף שכרה את בנק רוטשילד לניהול התהליך. במידה ותהיה עסקה, חברת הטכנאים המשולבת כעת תהיה חלק מהחבילה הכוללת שעולה על המדף.
בשבועות האחרונים מתפרסמות חדשות לבקרים על כך שדרהי שוקל למכור פעילויות שונות כדי לעמוד בהסדרי החובות שלו. לאחרונה הוזכרה גם חברת התקשורת SFR בצרפת כמי שעשויה להימכר.
לדרהי יש פעילויות פרטיות נוספות בעולמות הנדל"ן בישראל, והוא גם בעל השליטה בערוץ החדשות הבינלאומי i24.
ת.א.ת הוקמה בתחילת העשור הקודם ועיסוקה במתן שירותי התקנות וטיפול בקריאות שירות עבור הוט. החברה מעסיקה מאות עובדים. על פי תביעה שהוגשה בעבר, בעלת השליטה בת.א.ת, החברה הזרה ERT, היא חברה המצויה בשליטת פטריק דרהי ו/או שותפיו העסקיים.
מקבוצת הוט נמסר: "הוט מחויבת להעניק חוויית שירות כוללת ואיכותית, ופועלת כל הזמן לשיפור מתמיד של השירות הניתן ללקוחותינו. כחלק מהמהלך האסטרטגי לשיפור חווית הלקוח הוחלט על עיבוי מערך השירותים הטכניים הפנימי בחברה. המבנה החדש יאפשר לקבוצת הוט לשפר את היעילות ולחזק את יכולתנו לספק שירות איכותי ומהיר יותר ללקוחותינו."
















