חברת אקספון 018 הצליחה להוביל בחודש מאי את טבלת תנועות המנויים (ניודים) בשוק הסלולר הישראלי, כאשר רשמה גיוס נאה של 3,400 מצטרפים חדשים. הצלחתה של החברה נובעת בעיקר מהיותה שחקנית חדשה וצעירה בשוק, הנהנית מיתרון טבעי בגיוס לקוחות חדשים ומרמת נטישה נמוכה יחסית.
לעומת זאת, הוט מובייל – שבדרך כלל מטלטלת את שוק הסלולר בגיוסיה הגבוהים לצד נטישה גבוהה – חוותה החודש נטישה של 4,600 מנויים. נתון זה מעורר סקרנות לגבי האסטרטגיה שלה כאשר בוחנים את הנתונים הקודמים. במרץ האחרון החברה רשמה גיוס חיובי של 6,000 מצטרפים חדשים, ובאפריל נטישה של 750 מנויים.
שאר השחקנים הגדולים בשוק הציגו ביצועים צפויים יותר, ללא שינויים דרמטיים במגמות שלהם. פלאפון: נטישה של 2,300 מנויים, קבוצת סלקום הכוללת את גולן טלקום רשמה נטישה של 950 מנויים ופרטנר עם גיוס חיובי של 1,950 מנויים.
המפעילים הווירטואליים מציגים תמונה מעורבת: Wecom רשמה נטישה של 650 מנויים, מה שמציב אתגר משמעותי בפני המנכ"ל הנכנס עמי שטרמר, שיצטרך להתמודד עם עצירת הנטישות והחזרת החברה למסלול גיוס חיובי. רמי לוי רשם גיוס של 1,800 מצטרפים חדשים – נתון המעיד על רגיעה יחסית אצל מי שנחשב בדרך כלל למחולל תחרות אגרסיבית בשוק. 019 מובייל סיימה עם גיוס צנוע של כאלף מצטרפים חדשים.

















אקספון זה חברת wecom
חברת אקספון מספר אחד
רק סלקום!!!
רק סלקום!!!
חברת wecom לקראת סגירה?
אחלה אקספון פאדי אוהב
רק 019 הכי זולים
אחת שיודעת חברת וייקום חלשה מאוד מחירים גבוהים
אקספון מספר 1
גאה להיות ב019 4 קווים זולים
גאה להיות ב019 4 קווים זולים
וויקום תורדו מחירים לקוחה לשעבר
שורה תחתונה מחפשים מחירים זולים רק 019
רק גולן
רק לשלם זול בלי שתיקים
אני יש לי אצלי 6 קויים רק אסקפון
עמי בהצלחה רבה בתפקיד החדש יש לך שם עבודה קשה.
עמי עמי המלך תרים את החברה שם זה אתגר לא פשוט תצליח קניג דש
עמי בהצלחה איש יקר
תנסה לשקם את החברה שם
אחרת המקום קורס.