חברות הסלולר החלו לוחצות על בעלי נכסים להפחית עליות שכירות לאתרים
מחכות להקצאת מיקומים ממשלתיים חדשים לפי תוצאות המכרז
חברות הסלולר החלו ללחוץ על בעלי נכסים להפחית מחירי שכירות של אתרי אנטנות סלולריות. זאת בעקבות מכרז מינהל הדיור הממשלתי המקצה שטחים ייעודיים להקמת אתרים. הלחץ מתחזק לקראת הקצאות הצפויות בקרוב של נכסי דיור ממשלתיים חדשים.
בכירים בשוק אמרו ל"זמן אוויר" שהחברות ממתינות כעת להקצאת האתרים על ידי מינהל הדיור הממשלתי. החברות כבר יודעות בדיוק היכן הן מתכוונות להקים אתרים חדשים או להעתיק אתרים קיימים.
גורם בכיר באחת החברות אף ציין כי ישנם מקרים שבהם הודיעו מפורשות לבעלי נכסים שבמידה ולא יפחיתו מחירי שכירות, האנטנה באותו אתר תועתק למיקום חדש.
בקרב החברות תולים תקוות רבות בתוצאות המכרז. אי הוודאות המרכזית כעת היא קצב הקצאת האתרים הממשלתיים שיוקצו לטובת הקמת אנטנות.
בנוסף ישנה שאלה האם עובדי המדינה יביעו התנגדות להקמת האנטנות. כבר היו מקרים כאלה בעבר.
מכרז מינהל הדיור הממשלתי נסגר לפני מספר שבועות. החברות שזכו במכרז כבר חתמו על חוזים ומחכות להקצאת השטחים.
במסגרת המכרז השכירות נקבעה מראש ותעמוד על 1,750 שקל לחודש לחברה בלבד. זהו מחיר נמוך משמעותית מהמחירים הרגילים בשוק הפרטי.

















לאן הם יתפנו ? הכל הפחדות, רין להם לאן במיוחד בשכונת מגורים , אף אחד לא מחכה להם עם ידיים פתוחות במיוחד במחירי רצפה, שלא יבלבלו את מח, כבר היינו בסיפור , סתם לוחצים על בעלי הנכסים ואלה סתם נלחצים