פלאפון ו-wecom יתמודדו על רכישת הוט מובייל
שתי הצעות נפרדות הוגשו – הרגולטורים מאותתים הסתייגות מהמהלך של פלאפון
המאבק על רכישת הוט מובייל עולה מדרגה: אתמול בשעות הצהריים הגישה פלאפון את הצעתה לרכישת החברה, ולפנות ערב הצטרפה גם wecom (מקבוצת כלירמרק ואיש העסקים יריב לרנר) והגישה הצעה משלה. בכך צפויה להתפתח התמודדות ישירה בין שתי חברות התקשורת על השליטה במפעילת הסלולר של קבוצת הוט.
נכון לעכשיו, לא ברור אם הוגשו גם הצעות לרכישת קבוצת הוט כולה ולא רק לפעילות הסלולר.
במשרד התקשורת וברשות התחרות לא פסלו על הסף עסקה שבה wecom תרכוש את הוט מובייל, אולם הם מביעים התנגדות עקרונית לאפשרות שפלאפון תהיה זו שתשתלט על החברה. wecom נתפסת כחברה שהפסיקה לחולל תחרות ולכן יהיה קל יותר לתת לה אישור לעסקה, שייתכן שדווקא תחזק את התחרות. עם זאת, מדובר עדיין בשלב ראשוני של הליך הגשת ההצעות, והנושא טרם הגיע לפתחם של הרגולטורים לדיון רשמי.
חשוב גם לציין שלא בטוח שהבעלים של הוט קבוצת אלטיס, תסכים למכור את הוט מובייל בנפרד מהוט.
















