קרן אופק פורשת: יו"ר ועד העובדים הראשונה של פרטנר מסיימת כהונה בת 13 שנה
הבחירות לראשות הוועד יתקיימו בסוף החודש
קרן אופק, שייסדה את ועד העובדים בחברת פרטנר ושימשה כיו"ר הוועד מאז הקמתו לפני 13 שנה, הודיעה על פרישתה מהתפקיד. במהלך כהונתה הובילה אופק סדרה של הסכמים קיבוציים ומהלכים שהשפיעו על תנאי העובדים והבטחת זכויותיהם.
באיגרת שנשלחה לעובדי החברה כתבה אופק: "פרטנר היא הבית שלי ועובדי פרטנר הם השליחות, המחויבות והאהבה שלי. לאחר 13 שנים בהן נשאתי על כתפי בגאווה את תרמיל האחריות לעתיד העובדות והעובדים בפרטנר, אני מרגישה שזה הזמן שלי לצעוד הלאה אל עבר העתיד, להתמקד בתא המשפחתי שלי ולהגשים חלומות נוספים".
עוד הוסיפה כי היא מסיימת את התפקיד בתחושת גאווה וסיפוק על עשייה רבת שנים למען העובדים, וכי בכוונתה להעביר את המושכות בצורה מסודרת למי שייבחר להחליפה.
המרוץ לרשת את אופק
הבחירות לראשות ועד העובדים יתקיימו ב־29 בחודש. בהתמודדות צפויות שתי מועמדויות בולטות: איריס טסה, שמובילה רשימה הכוללת ברובה חברים חדשים, וכפיר גולדשטיין, חבר ועד ותיק שנחשב לתומך של אופק לאורך השנים.
















