מנכ"ל PHI אייל אילוז הודיע הבוקר על פרישה בתום 10 שנים בתפקיד. אילוז היה ממקימי PHI ולפני כן שימש כסמנכ"ל ההנדסה בפרטנר. הוא מוותיקי שוק הסלולר בארץ ולפני שעבר לפרטנר עבד באריקסון ישראל. PHI היא החברה המשותפת לפרטנר ולהוט מובייל והיא מקימה ומתפעלת את רשת הרדיו עבור שתי החברות.
אילוז משמש כמנכ"ל החברה משנת 2015, אז הקים אותה. במסגרת כהונתו נבנתה PHI כמודל תקדימי של רשת רדיו משותפת בין שתי חברות סלולר, תוך עמידה באתגרים טכנולוגיים, רגולטוריים ותפעוליים מורכבים. תחת ניהולו, החברה השלימה את איחוד הרשתות הסלולריות והייתה הראשונה בישראל להקים רשת דור 5 מתקדמת. בשנת 2023 יזם אילוז את הסכם שיתוף הפעולה הפסיבי בין PHI לבין רשתות הסלולר המתחרות בישראל – מהלך חסר תקדים שיצר שיתוף תשתיות רחב היקף, הגביר את יעילות השוק והביא לחיסכון משמעותי בעלויות התפעוליות לכלל החברות המשתתפות.
אילוז מסר: "זו זכות גדולה להוביל חברה שנבנתה מהיסוד והפכה לסיפור הצלחה. אני גאה במיוחד בצוות המסור שהלך איתי דרך ארוכה, בהתמודדות עם אתגרים עצומים ובהישגים יוצאי הדופן שהבאנו. לאחר עשור של עשייה, אני מסיים פרק משמעותי ומלא סיפוק, ומבקש להודות לשותפים, לעובדים ולכל מי שליווה אותי בדרך. אני רוצה להודות גם להוט מובייל ולפרטנר על האמון שנתנו בי ועל העצמאות שניתנה לי להוביל את החברה ואני סמוך ובטוח שהיא תמשיך להצליח גם בעתיד".
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: "אייל הקים את הרשת המשותפת ושידרג אותה להיות רשת איכותית ומעולה. אני מבקש להודות לו על קדנציה מצויינת ומאחל לו הצלחה בהמשך״.
מנכ"ל הוט מובייל, אילן ברוק, מסר: ״אני מודה לאייל על תרומתו המשמעותית להובלת PHI ולפיתוח התשתיות הסלולריות המשותפות. מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך״.

















בחור משכמו ומעלה, יישר כח אייל