לאחר אישור הסדר החוב – חלל תקשורת חתמה על עסקה חדשה בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקל
החברה מחדשת הסכם לאספקת שירותי תקשורת ללקוח קיים לתקופה של 16 חודשים באמצעות הלוויינים עמוס 3 ועמוס 4
חברת חלל תקשורת מדווחת על חידוש הסכם מסחרי משמעותי עם אחד מלקוחותיה, בהיקף כולל של כ-10.25 מיליון שקל (3.1 מיליון דולר), לתקופה של 16 חודשים. במסגרת ההסכם, שנחתם זמן קצר לאחר שאושר הסדר החוב של החברה בבית המשפט, תמשיך חלל תקשורת לספק שירותי תקשורת באמצעות הלוויינים עמוס 3 ועמוס 4.
החברה ציינה כי החל מחודש מרץ 2026 יועברו שירותי הלקוח מהלוויין עמוס 3 ללוויין עמוס 4, שצפוי להעניק פתרון טכנולוגי מתקדם יותר. מדובר באחד החוזים הראשונים שנחתמו מאז השלמת הסדר החוב, שנועד לייצב את מצבה הפיננסי של החברה ולחזק את אמון המשקיעים.
מנכ"ל חלל תקשורת, דן זיצ'ק, אמר כי “אני שמח על הארכת העסקה עם הלקוח, דבר המעיד על האמון שלקוחות החברה חשים כלפיה. השיפור העסקי בפעילות חלל תקשורת, ביחד עם הסדר החוב שלה, יסייעו לחברה להמשיך בשיפור הביצועים, להגדיל את רמת האמון בה ולחזק את חוסנה הפיננסי”.
בתחילת החודש אישר בית המשפט את הסדר החוב של חלל תקשורת מול מחזיקי אגרות החוב שלה, לאחר תהליך ממושך של מו"מ. ההסדר צפוי להסתיים בקרוב עם השלמת הנפקת הזכויות ופירעון יתרת החובות, מה שיאפשר לחברה לחזור לפעילות שוטפת במבנה פיננסי יציב יותר.
















