ועד בזק הודיע על הפסקת המו"מ בנושא ביטול ההפרדה המבנית
העובדים מאותתים: "המו"מ מוצה – אין התקדמות כל עוד סרצ'לייט מנהלת את החברה"
ועד העובדים בבזק הודיע להנהלת החברה על הפסקת המו"מ בנושא ביטול ההפרדה המבנית בקבוצה. מאחר שכבר הוכרז בעבר סכסוך עבודה שנותר פתוח בסוגיה זו, המשמעות היא שהעובדים רשאים לנקוט בצעדי מחאה – אולם לעת עתה לא ברור אם ומתי יחליטו על כך.
זו הפעם השניה השנה שהמו"מ מופסק בשל אי התקדמות. בפברואר השנה חודש המו"מ בעקבות פגישה בין יו"ר דירקטוריון החברה תומר ראב"ד לבין איציק בסלו יו"ר ועד העובדים בבזק. כנראה שמאז לא חלה התקדמות ממשית ואי האמון בקרב העובדים מחריף.
הוועד מוביל את המשא ומתן גם בשם עובדי חברת yes, שביטול ההפרדה צפוי להביא למיזוגה לתוך בזק. לדבריהם, מדובר במהלך בעל השפעה רחבה על תנאי העובדים ועל מבנה הקבוצה כולה.
בראיון ל"זמן אוויר" https://zmanavir.co.il/internet/30300/ שנערך לפני מספר שבועות, אמר איציק בסלו, יו"ר ועד עובדי בזק: "נתנו צ'אנס, ועוד צ'אנס לניסיון הידברות בנושא, אבל הוא היה די חסר סיכוי מלכתחילה. בסופו של דבר מדובר במהלך שאם נעשה אותו נכון צפוי להציף הרבה ערך לחברה ולבעלי המניות, אבל זה צריך להיעשות בצורה חכמה ותוך הסכמה עם העובדים. בעניין הזה אנחנו מתואמים באופן מלא עם אלי כהן, יו"ר ועד עובדי yes, ומסתכלים יחד על האינטרס המשותף של העובדים בשתי החברות. מדובר במהלך מורכב שאם יעשה באופן פזיז ולא נכון יכול להביא לתוהו ובוהו ולגרום לנזק שאי אפשר יהיה לתקן אותו. במצב הדברים הנוכחי אני לא רואה שניתן להתקדם כל עוד סרצ'לייט בעלי השליטה, ובטח לא כל עוד יושב בכיסאו יו"ר הדירקטוריון הנוכחי. אנחנו מתכוונים להודיע על השעיית המגעים עם החברה, ונחדש אותם אחרי שסרצ'לייט ונציגיה, כולם, יצאו מהחברה".
הפסקת המו"מ משמעותה גם שעובדי בזק ויס לא יקחו חלק בהידברות מול משרד התקשורת בנושא ביטול ההפרדה המבנית – נושא שנמצא כעת בשלבים מתקדמים של בחינה במשרד. במשרד צפויים לפרסם בשבועות הקרובים עדכון באשר להמשך ההליך הרגולטורי.

















שמי חיים לוי ואני כעת פנסיונר של חברת בזק . בחברת בזק עבדתי במשך 35 שנים כמנהל התעריפים והכספים של החברה.
ברצוני להצעי לכם להקים מקהלה קלאסית לעובדי החברה אשאר תייצג את החברה גם בארץ וגם בחו"ל בהופעות מסוגים שונים מוזיקה קלאסית, מוזיקה ישראלית ועוד..
על מנת להקים את המקהלה גרושה הוצאה חודשית של כ-35,000 ש"ח לכל חודש לצורך תשלום למנצח תשלום לחברי המקהלה אש/ר ישרתו במקהלה כזמרים מקצועיים. למהל המקהלה לפסנתרנית ולהוצאות שוטפות של המקהלה כגון תווים, רכישת לבוש אחיד למקהלה עם סמל חברת הבזק.
ניתן ליצור עימי קשר כדי שאציג בפניכם במה המדובר..