תביעה ייצוגית נגד פרטנר: עובדים טוענים כי לא בוצעו להם הפרשות לפנסיה כנדרש בהסכם הקיבוצי
כתב התביעה שהוגש לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב טוען כי החברה לא הפרישה כספים לפנסיה לעובדים מתחת לגיל 21 ולא העניקה תוספת שכר של 7% לאחר שנת עבודה – הסכום הנתבע עומד על כ-2.5 מיליון שקל
לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הוגשה תביעה ייצוגית נגד חברת פרטנר תקשורת, בטענה כי החברה לא קיימה את הוראות ההסכם הקיבוצי החל עליה ולא ביצעה הפרשות לפנסיה עבור עובדים מתחת לגיל 21, בניגוד לחוק ולחובותיה לפי ההסכם. בנוסף נטען כי החברה לא שילמה לעובדים תוספת שכר של 7% לאחר שנת עבודה, כפי שנקבע בהסכמים הקיבוציים בענף התקשורת.
על פי התביעה, שהוגשה בשם שני עובדים לשעבר בחברה, פרטנר הייתה מחויבת להפריש לקרן פנסיה החל מיום העבודה הראשון של כל עובד, ללא תלות בגילו, וכן לבצע העלאת שכר שנתית בשיעור של 7%. למרות זאת, נטען כי החברה דחתה את ההפרשות עד גיל 21, ובכך פעלה בניגוד להסכם הקיבוצי המחייב אותה.
שני עובדי עבר טוענים כי ההסכם הקיבוצי של פרטנר גובר על צו ההרחבה הכללי במשק, ולכן אין בו כל מגבלת גיל או תנאי סף לביצוע ההפרשות. עוד נטען כי החברה פעלה בשיטתיות בניגוד להוראות ההסכם והחוק, וכי גם לאחר פניות חוזרות מצד עובדים לא תיקנה את הליקויים.
















