גל אסף נבחר לסמנכ״ל כלכלה במשרד התקשורת
רכז דיגיטל, סייבר ומסים באוצר נבחר לאחר תהליך מיון ממושך וייכנס לתפקיד בשבועות הקרובים
גל אסף, ששימש כרכז דיגיטל, סייבר ומסים באגף התקציבים במשרד האוצר, נבחר לתפקיד סמנכ״ל כלכלה במשרד התקשורת. אסף יחליף את אלעד מקדסי, שכיהן כסמנכ״ל כלכלה עד למינויו למנכ״ל המשרד. אסף צפוי להיכנס לתפקיד בשבועות הקרובים, כאשר בינתיים את תפקיד ממלא המקום מחזיק עמי גילה.
גל הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ובתוכנית "אמירים" למצטיינים במדעי הרוח באוניברסיטה העברית.
החל משנת 2018 עבד גל באגף התקציבים במשרד האוצר ובתפקידו האחרון שימש כרכז צוות "ממשל ומיוחדים" (תחום הדיגיטל, מסים, ביטחוניים וסייבר).
תגבור משמעותי לאגף כלכלה לאחר חודשים ארוכים של מחסור בכוח אדם
במשרד התקשורת מציינים כי מינויו של אסף מגיע בתקופה שבה אגף כלכלה מתחזק מחדש לאחר חודשים ארוכים ואף למעלה מכך, שנים של מחסור חמור בכוח אדם מקצועי. בחודשים האחרונים הצליח המשרד לגייס שישה כלכלנים חדשים שהצטרפו לאגף ומהווים תוספת קריטית לצוות.
המחסור הממושך בכלכלנים הוביל את המשרד לקבל תקציב ייעודי לגיוס יועצים כלכליים חיצוניים, שנדרשו להשלמת עבודות כלכליות, ניתוחי עומק ופרויקטים מרכזיים בליבת פעילות המשרד. כעת, עם הגעתם של אנשי מקצוע חדשים וכניסתו של אסף לתפקיד, מעריכים במשרד כי יהיה ניתן להתמודד בצורה יעילה יותר עם ריבוי המשימות הכלכליות המורכבות העומדות בפניו.
















