ועד העובדים בבזק יוצא למאבק גלוי ודורש את התפטרות יו״ר הדירקטוריון תומר ראב״ד
העובדים: עזיבת סרצ׳לייט היא הזדמנות לצמיחה – היו״ר מייצג את בעלת השליטה היוצאת
ועד העובדים של בזק מחריף את הטון ופותח בעימות ישיר מול יו״ר הדירקטוריון תומר ראב״ד. בהודעה רשמית שפרסם הוועד נכתב כי הוא מברך על עזיבת קרן סרצ׳לייט ומצפה להתפטרות מיידית של ראב״ד, אותו הם רואים כנציג הקרן בחברה.
הוועד ציין כי לאורך השנים בעלי השליטה בבזק עסקו ב״חליבת״ החברה, בעוד העובדים היו אלה שדחפו קדימה את פיתוחה. כעת, עם יציאת סרצ׳לייט מבזק וללא נוכחות של גרעין שליטה, העובדים מאמינים כי החברה תוכל לצמוח ולשגשג יותר מתמיד.
עסקת המכירה שהובילה לשינוי מבני משמעותי
ביקום, דרכה החזיקה סרצ׳לייט בשליטה בבזק, מכרה את מלוא אחזקותיה – 15.9% ממניות החברה – בתמורה ל־2.735 מיליארד שקל ובמחיר מניה של 6.2 שקל. משמעות המהלך היא שבזק הפכה באופן רשמי לחברה ללא גרעין שליטה, מצב חדש בשוק התקשורת הישראלי.
עבור העובדים, המשמעות ברורה: תומר ראב״ד, שמונה מטעם סרצ׳לייט ושימש כיו״ר בתקופת שליטתה, אינו צריך להמשיך בתפקידו. לדבריהם, אם הקרן עזבה – גם נציגיה צריכים לסיים את תפקידם.
מאבק עם השלכות ניהוליות
המהלך של ועד העובדים מציב את הדירקטוריון ואת החברה כולה בנקודת מבחן. ללא גרעין שליטה ולנוכח דרישות העובדים, בזק נכנסת לתקופה של חוסר ודאות בדירקטוריון לצד פוטנציאל לשינוי ארגוני משמעותי. הוועד כבר מאותת שהוא מתכוון להיות גורם דומיננטי בעיצוב השלב הבא בחברה.

















מה שהיה הוא לא מה שיהיה…….
תם עידן בבזק, תם עידן שבו בעלי השליטה חלבו את החברה והשיאו לעצמם פי 4 5 ו10 על השקעתם.
תם עידן של עסקאות בעלי עניין, נפוטיזם, מקורבים ומשרות אמון של מקורבים ובכירים.
תם עידן שבו מי ששילם את מחיר ההתייעלות הם העובדים בלבד.
תם עידן שבו מנהלים טאלנטים עלק הובאו מבחוץ חבר מביא חבר.
תם עידן שבו מכרו את נכסי הליבה בנזיד עדשים.
תם עידן שבו הוכנסו לבזק מנהלים ועובדים בחוזה אישי.
החל עידן שבו העובדים בפרונט, שמירת זכויות ושיתוף בפירות ההצלחה
עכשיו מחזירים את הגלגל לאחור, התייעלות קודם כל במשרות הניהול הבכירות ,
צמצום הסכמי העסקה בחוזה, פתיחת אופק וקידום בשכר ובדרגות, והחזרת החברה לעובדים.
ולא פחות חשוב הסכמי פרישה שיחזירו את הכבוד האבוד של עובדי בזק.( שאבד בתקופת הברונים השודדים).
וזאת באמצעות נציגנו הנאמנים ושליחנו למשימה – איציק באסלו ,אליאב מזגני ומשה ארדיטי.
מזלנו שיש לנו מנהיגות מנצחת- הרואה למרחקים