עובדי פלאפון ו-yes יצאו לשבוע מעורבות חברתית; יהודה לוי הצטרף להתנדבות
מאות עובדי פלאפון ו-yes לקחו חלק בשבוע מעורבות חברתית שנערך זו השנה הרביעית, תחת הכותרת שיקום וצמיחה. בין המשתתפים בלט גם השחקן יהודה לוי, המשמש פרזנטור של פלאפון, שהצטרף לפעילות ההתנדבות בחוות "חוזרים לחיות". שבוע הפעילות נפתח בהרצאה של טל פרידמן שסיפר על מסעו האישי והמשפחתי.
במהלך השבוע התנדבו עובדי החברות במגוון מוקדים ברחבי הארץ: שיפוץ מתחמים בעמותת חטיבת גבעתי לזכר הדר גולדין, חלוקת מארזי הוקרה לצוותי הרפואה בסורוקה וברמב"ם, פעילות חינוכית בהוסטל מצפה ים לנערים בסיכון, הצלת מזון ב"לקט ישראל", סדנאות משותפות במפעל תעסוקתי לחוסים ופעילות עם תלמידי העוטף.
מנכ"ל yes ופלאפון, אילן סיגל, אמר כי המעורבות החברתית היא חלק ממהות פעילות החברות וכי המטרה היא להיות כוח פעיל בתהליכי השיקום והצמיחה של החברה הישראלית.

















