סמנכ"ל התפעול של בזק אייל קמיל פורש לאחר כ-20 שנה
קמיל מונה על ידי יעקב גלברד לאחר הפרטת בזק והגעתו מפלאפון
סמנכ"ל התפעול הוותיק של בזק, אייל קמיל, הודיע על פרישתו מהחברה לאחר כ-20 שנות כהונה בתפקיד.
קמיל מונה לתפקיד על ידי יעקב גלברד, שהביא אותו לבזק מפלאפון, בתקופה שלאחר הפרטת החברה ומכירת גרעין השליטה בה לקבוצת אייפקס-סבן.
במהלך שנות כהונתו היה קמיל אחראי על תחומי הליבה התפעוליים של בזק וליווה שורה של תהליכים טכנולוגיים וארגוניים מרכזיים, בתקופות של שינויים מבניים ורגולטוריים משמעותיים בענף.
בשלב זה לא נמסר מועד סיום רשמי או זהות מחליף.
















