סלקום מדווחת על יישום תוכנית הפרישה הוולונטרית: 77 עובדים יפרשו מתוך כ – 150 שביקשו להצטרף
המהלך צפוי להניב חיסכון שנתי של כ-18 מיליון שקל, לאחר תשלום מענקים חד-פעמיים בהיקף של כ-12 מיליון שקל
סלקום דיווחה היום על תוצאות יישום תוכנית הפרישה הוולונטרית, שנחתמה במסגרת ההסכם הקיבוצי המיוחד בין הנהלת החברה, ארגון העובדים וההסתדרות https://zmanavir.co.il/cellular/31241.
על פי הודעת החברה, 77 עובדות ועובדים שעמדו בתנאי הסף בחרו להצטרף למסלול הפרישה הוולונטרית. סך המענקים החד-פעמיים שישולמו לפורשים עומד על כ-12 מיליון שקל.
בסלקום מעריכים כי יישום התוכנית צפוי להניב לקבוצה חיסכון שנתי של כ-18 מיליון שקל. לדברי החברה, ההסכם נועד לאפשר שמירה על חוסן פיננסי ויציבות ארגונית, תוך המשך השקעה בתחומי הליבה של הקבוצה והתאמת מבנה ההוצאות לאתגרי השוק.
















