מינוי מפתיע במשרד התקשורת: מנהל הרגולציה של סלקום עובר לצד המפקח
גל דרעי מצטרף למינהל הכלכלה – על רקע מאמץ לחזק את שדרת הכלכלנים במשרד
בדרך כלל הכיוון הוא החוצה – מבכירי הרגולציה במשרדי הממשלה אל השוק הפרטי – אך הפעם נרשם מהלך הפוך ומסקרן: גל דרעי, מנהל הרגולציה בסלקום, צפוי להצטרף ל־משרד התקשורת.
דרעי משמש בשנים האחרונות כמנהל הרגולציה תחת סמנכ"ל רגולציה ויועצת משפטית בסלקום, לאריסה כהן, וכעת הוא עושה את דרכו למינהל הכלכלה במשרד התקשורת. מדובר במינוי חריג יחסית בנוף המקומי, שבו מעבר של גורם בכיר מהשוק המפוקח אל הרגולטור עצמו אינו שכיח, ובוודאי לא בעת הנוכחית.
המהלך משתלב במאמץ רחב יותר שמוביל משרד התקשורת בשנה האחרונה, שבמסגרתו שופרו תנאי ההעסקה של חלק מגורמי המקצוע. צעדים אלה איפשרו למשרד לגייס כלכלנים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון מצטבר הן מהמגזר הציבורי והן מהשוק הפרטי, במטרה לחזק את היכולות הכלכליות והרגולטוריות של המשרד.
במשרד התקשורת אישרו כי דרעי אכן צפוי להצטרף לשורות המשרד בתקופה הקרובה.
















