דלק ישראל קיבלה בלעדיות על הוט מובייל: שווי העסקה עודכן ל-1.88 מיליארד שקל
ההצעה התקבלה, והצדדים חתמו על מזכר הבנות לא מחייב עם תקופת Shop-No של 60 ימים
דלק ישראל והוט מערכות תקשורת חתמו ביום 19.1.2026 על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת מלוא מניות הוט מובייל, לאחר שהמוכרת הודיעה לדלק ישראל כי הצעתה התקבלה.
במסגרת המו"מ עודכנה ההצעה כך שתמורת הרכישה משקפת שווי להוט מובייל של כ-1.88 מיליארד שקל, בכפוף להתאמות.
בהתאם למזכר ההבנות, ניתנה לדלק ישראל תקופת בלעדיות (Shop-No) של 60 ימים, לצורך השלמת בדיקות נאותות, מיצוי המשא ומתן וחתימה על הסכם מפורט.
העסקה נבחנת כחלק מאסטרטגיית דלק ישראל להרחבת פעילות צרכנית משמעותית נוספת, אשר עשויה להשתלב עם פעילותה הקיימת בתחומי הקמעונאות, הצרכנות, האנרגיה והתפעול.
החברה מדגישה כי בשלב זה אין ודאות שמזכר ההבנות ישתכלל להסכם מחייב, וכי ביצוע העסקה כפוף, בין היתר, להשלמת בדיקות נאותות ולקבלת כלל האישורים הרגולטוריים הנדרשים.
















