חיליק בר מונה למנכ"ל Arrowmid
קבוצת נקסוס הודיעה על מינויו של חיליק בר למנכ"ל Arrowmid, המתמחה בפתרונות תקשורת מתקדמים לגופים ביטחוניים, מוסדיים ואזרחיים.
בר, אלוף משנה במיל', שירת שנים ארוכות בצה"ל בתפקידי פיקוד באגף התקשוב, ובהם מג"ד התקשוב של אוגדת הקומנדו. לאחר שחרורו שימש מנכ"ל חברה בינלאומית בהולנד ובהמשך פעל כיועץ בכיר בתחומי התקשוב, הסייבר והתשתיות עבור גופים ממשלתיים וביטחוניים.
עם כניסתו לתפקיד אמר חיליק: "Arrowmid יכולה וצריכה להיות שחקן מרכזי בשוק הישראלי ומחוצה לו, תוך מתן פתרונות מבוססי טכנולוגיה מתקדמים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח, הפועל בסביבה קיברנטית וספקטראלית המשתנה באופן רציף ומהיר".
נדב אמסלם, מנכ"ל קבוצת נקסוס, מסר: "מינויו של חיליק בר לתפקיד מנכ"ל Arrowmid הוא מהלך אסטרטגי עבור הקבוצה. חיליק מביא עמו שילוב ייחודי של ניסיון פיקודי, הבנה עמוקה של עולמות התקשורת והטכנולוגיה, והיכרות מעשית עם הצרכים של הגופים הביטחוניים, המוסדיים והרשויות המקומיות".
ניר שאול, הבעלים של קבוצת NEXUS: "מינויו של חיליק בר מהווה חיזוק משמעותי להנהלת Arrowmid, ויתרום להמשך צמיחתה של החברה, להרחבת סל הפתרונות שלה, ולמיצובו של המותג כשחקן מוביל בתחום פתרונות התקשורת המתקדמים בישראל".
















