בזק הקימה מחלקת AI חדשה
תומר בניטה מונה לנהל את המחלקה, שתוביל פרויקטי בינה מלאכותית רוחביים בכלל תחומי הפעילות של הקבוצה
בזק הודיעה על הקמת מחלקת AI חדשה, שתפעל כמחלקה רוחבית ותוביל פרויקטי בינה מלאכותית בכלל תחומי הפעילות של הקבוצה. את המחלקה ינהל תומר בניטה, שמונה לתפקיד מנהל מחלקת AI בשיווק.
לפי ההודעה, בניטה מביא עמו יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הטכנולוגיה והניהול. בשנים האחרונות ניהל את מרכז התמיכה הטכנולוגי בחטיבה העסקית של בזק, ולפני כן הוביל את פעילות התמיכה בלקוחות העסקיים ואת גוף הביצוע של פרויקטים מורכבים ללקוחות עסקיים.
בבזק ציינו כי בניטה הוביל לאורך השנים מהלכים בתחומי התקשורת, אבטחת המידע והענן, וכי המחלקה החדשה נועדה לסייע בהטמעת פתרונות AI, בקידום חדשנות ובפיתוח מענה לאתגרים עסקיים ותפעוליים.
















