תומר ראב"ד נבחר לכהונה נוספת כיו"ר בזק
ל"זמן אוויר" נודע כי האסיפה הכללית אישרה את מינויו מחדש ברוב גדול. ההצבעה התקיימה על רקע שנה חזקה בקבוצה, לצד עימות מתמשך עם ועד העובדים סביב סוגיית ההפרדה המבנית
האסיפה הכללית של בזק בחרה מחדש בתומר ראב"ד לכהונה נוספת כיו"ר דירקטוריון החברה. ל"זמן אוויר" נודע כי המינוי אושר ברוב גדול. במקביל אליו נבחרו מחדש פטריס טייב נציג העובדים ואורית אלסטר, וכן הדירקטור דן עמירם ודירקטורית נוספת ששמה טרם פורסם.
מבחינת בזק, ההצבעה על המשך כהונתו של ראב"ד נערכה לאחר פרסום תוצאות 2025, שבהן הדגישה הקבוצה ביצועים חזקים, חציית רף מיליון מנויי סיבים בבזק קווי ותחזית ל-2026 של EBITDA מתואם בטווח של 3.7 עד 3.8 מיליארד שקל ורווח נקי מתואם בטווח של 1 עד 1.1 מיליארד שקל. ראב"ד עצמו אמר עם פרסום התוצאות כי הקבוצה "הדגימה את עוצמתה" והציגה ביצוע מוצלח של האסטרטגיה.
מנגד, כהונתו של ראב"ד ממשיכה להתנהל בצל עימות חריף עם ועד העובדים של בזק. יו"ר ועד העובדים איציק בסלו הבהיר כי כל עוד ראב"ד משמש כיו"ר, הוועד לא ינהל משא ומתן על מיזוג עם yes, גם אם יתקבל אישור רגולטורי לביטול ההפרדה המבנית. המתיחות בין הצדדים נמשכת מאז מינויו הקבוע של ראב"ד בדצמבר 2023, כאשר הוועד ניסה למנוע את המשך כהונתו גם לאחר יציאת סרצ'לייט משליטת בזק.

















שלטון פקידים…
נציג בעלים שאין לו שום רקורד הופך למנכל (מעניין איזו הבטחה הדירקטורים קיבלו) לאחר שהבעלים עזב ויצא מהפוזיציה.
היה ראוי שיעזוב