בזק השלימה פריסת סיבים ל-3 מיליון משקי בית
במכתב לעובדים הודיע מנכ"ל בזק ניר דוד כי החברה הגיעה לאבן דרך מרכזית בפרויקט הסיבים. בזק מתכוונת להמשיך ולהעמיק את הפריסה עד לכ-3.2 מיליון משקי בית
מנכ"ל בזק, ניר דוד, שלח הבוקר איגרת לעובדי החברה ובה בישר על השלמת פריסת הסיבים האופטיים של בזק ל-3 מיליון משקי בית בישראל.
דוד הדגיש באיגרת את חשיבות הפרויקט לקידום התשתיות הטכנולוגיות של מדינת ישראל, ואת תרומתו לצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה. פריסת הסיבים של בזק נחשבת לאחד מפרויקטי התשתית המרכזיים בשוק התקשורת הישראלי בשנים האחרונות, והיא מאפשרת חיבור של משקי בית רבים יותר לאינטרנט מהיר ויציב.
בזק לא מתכוונת לעצור בנקודת הציון הנוכחית. לפי החברה, בכוונתה להמשיך ולהעמיק את הפריסה, כך שתגיע לכ-3.2 מיליון משקי בית ברחבי הארץ.
מבחינת בזק, השלמת הפריסה ל-3 מיליון משקי בית מסמנת מעבר משלב של הקמת תשתית רחבת היקף לשלב שבו הדגש עובר יותר ויותר לחיבור לקוחות בפועל ולמיצוי הפוטנציאל המסחרי של רשת הסיבים.

















