משרד החוץ קיים אתמול את אירוע הזיכרון הרשמי לציון ה-7.10 לשגרירים ולדיפלומטים הזרים. במהלך האירוע הוקרנה הסדרה "שחר אדום" של yes, סדרת דרמה המביאה את סיפוריהם האמיתיים של גיבורים שחירפו את נפשם בשבת השחורה, וביניהם סבין תעסה מנתיב העשרה, אשר בעלה ובנה נרצחו.
לאחר ההקרנה התקיים פאנל בהשתתפות סבין תעסה ויעל אבקסיס, המגלמת אותה בסדרה. באירוע נשאו דברים נציגי הסגל הדיפלומטי של משרד החוץ וכן מנכ"ל yes, אילן סיגל.

















