סלקום יוצאת במבצע לרגל יום העצמאות ומעניקה ל – 1,000 חיילים בסדיר עם תעודת לוחם חבילת סלולר 5G חינם למשך שנה. המבצע הוא עד ה – 5 במאי והוא כולל חבילת גלישה של 50 גיגה, 2,000 דקות שיחה ו – 2,000 הודעות. בתום שנה מחיר החבילה יעמוד על 34.90 שקל לחודש. לא ניתן לקחת קווים נוספים מעבר לקו אחד.
המהלך החדש מגיע בהמשך להטבה הקודמת שהשיקה החברה, במסגרתה העניקה ללקוחותיה ולמצטרפים חדשים, שלהם ילד בין הגילאים 8-14, קו סלולר למשך שנה ללא עלות.
אלי אדדי, מנכ"ל סלקום אמר "ביום העצמאות ובייחוד בעת הנוכחית, חשוב לנו לעצור ולהגיד תודה למי שעושים הכל על מנת לשמור על הבית".

















