פלאפון ופרטנר זוכות במכרז הסלולר הממשלתי
לראשונה גם גמלאי השירות הציבורי ייהנו מההטבות
אגף החשב הכללי הכריז היום באופן רשמי בטקס שנערך בירושלים על פלאפון ופרטנר כזוכות במכרז הסלולר הממשלתי החדש, שיעניק שירות לכ-220,000 משתמשים. פלאפון תקבל 60% מהמנויים ופרטנר 40%, בעוד סלקום נבחרה לשירותי נדידה פנים ארצית.
המכרז כולל חידושים טכנולוגיים כמו מערך הפועל על שתי רשתות עצמאיות במקביל, מערכת MCPTT לתקשורת מאובטחת לכוחות הביטחון, ו"בועה סלולרית" פרטית לשעת חירום. לראשונה גם גמלאי השירות הציבורי ייהנו מההטבות.
החשב הכללי יהלי רוטנברג: "המכרז מהווה הישג אסטרטגי חשוב המשלב חיסכון משמעותי לקופת המדינה עם קפיצת מדרגה טכנולוגית וביטחונית".
מנהל הרכש הממשלתי אלון קינסט הדגיש: "התוצאות המצוינות הן עדות לתחרות הבריאה שהצלחנו לייצר בין חברות התקשורת המובילות".

















