חברת הוט מובייל פרסמה מבצע אגרסיבי לקראת חנוכה וסוף השנה שהפך לשיחת היום בשוק הסלולר. הוט מובייל ידועה כחברה עם אסטרטגיה שיווקית של נתח שוק והיא מהמגייסות הגדולות ביותר של לקוחות חדשים כל חודש, כאשר מנגד היא גם החברה הכי ננטשת. בפועל, החברה משלמת למשווקים שלה סכומים מטורפים שעושים לה את העבודה, אך היקפי הנטישה מצביעים על בעיית שירות קשה ונדמה שהחברה אפילו לא מנסה לשמר את הלקוחות אלא מתמקדת במטרה שבה היא כל הזמן בניסיון לגייס יותר לקוחות מאשר אלו שנוטשים אותה.
המבצע כולל שני קווים ראשונים במחיר 20 שקל כל אחד, עם 5,000 דקות שיחה חינם. לקוח שמחבר 2 קווים ב-20 שקל, זכאי לעד 3 קווים נוספים ב-10 שקלים כל אחד, גם כן עם 5,000 דקות שיחה חינם בכל קו. לכך יש להוסיף דמי חיבור בסך 19.9 שקל, עם הטבה של 10 שקלים לחודש אחד.
בהודעת וואטסאפ למשווקים החברה כותבת "לדוגמה: לקוח עם 10 קווים, ישלם על הקווים הראשון והשני 20 שקל, על הקווים 3-5 ישלם 10 שקל, על הקווים 6-7 שוב 20 שקל, ועל הקווים 8-10 שוב 10 שקלים".
למשווקים החברה כותבת "העמלה בקווים של 20 שקל נשארת כפי שהייתה עד כה בחבילה הרגילה של 20 שקל. העמלה בקווים של 10 שקלים: קו חדש 60 שקל, ניוד מספק אחר 80 שקל".
בנוסף היא מפרטת למשווקים מה משמעות ההטבה ללקוח: "משמעות הדבר – לקוח שמחבר 5 קווים במבצע ישלם רק 70 ש"ח, ויקבל בכל קו 5,000 דקות שיחה. כמשווק אתה יכול להרוויח עד 450 ש"ח מלקוח כזה".

















יש לי הוט מובייל מהעבודה,אל תתקרבו…