מינהלת תקומה בוחנת המלצה להקצאת שטח לטובת הקמה של חוות שרתים בעוטף עזה. הנושא עלה בדיונים כרעיון על רקע ביקושים צפויים לחוות שרתים בישראל. תקומה עדיין לא פרסמה את המלצותיה לגבי העוטף והיא צפויה לעשות זאת בקרוב.
הקצאת שטח לטובת הקמה של חוות שרתים נובעת מכך ששחקנים בינלאומיים גדולים עדיין לא אמרו את המילה האחרונה בהשקעות בתחום ולכן צפוי שבשנים הקרובות שחקנים נוספים ירצו להיכנס לישראל משום שמדובר באחד התחומים שנמצאים בצמיחה מתמדת.
אגב, לעובדה שמדובר ביישובי העוטף אין משמעות רבה מבחינת המיקום היות והיום הפתרונות לאבטחה ולשרידות נוטים הרבה יותר לכיוון של אתרים מבוזרים ולאו דווקא תת קרקעיים.
ממינהלת תקומה נמסר: "אנחנו בשלבי גיבוש התוכנית האסטרטגית, הועלו רעיונות רבים, גם רעיון זה הועלה אך
טרם סוכמה וגובשה התוכנית ולכשתוסכם בתום ה-100 ימים היא תובא לאישור ראש הממשלה ולאחר מכן תשוקף לציבור".
















