קבוצת התקשורת פרטנר החלה להודיע לאחרונה למספר לקוחות מותג הסלולר שלה 012mobile, כי היא מאחדת אותם לתוך מותג הסלולר הראשי שלה Partner 5G, כך נודע ל – zmanavir. לעת עתה, מדובר במספר לקוחות מאוד מצומצם, ככל הנראה כחלק ממהלך הדרגתי שיגיע בהמשך. בחברה טרם קיבלו החלטה סופית בנושא.
החברה הקימה את 012mobile בשנת 2012 ועם השנים המותג הציג מחירים, טכנולוגיה וחווית שירות – דומים למותג האם, ללא כל בידול ביניהם. נראה שבחברה רוצים שפה אחידה אל מול הלקוחות וייעול הקשר מולם. כחלק מהמהלך, הלקוחות יישארו עם אותו כרטיס SIM ואותה תכנית תעריפים שקיבלו ב-012, כך שחוץ ממיתוג שונה, הם לא צפויים לחוות כל שינוי.
















