איש העסקים חזי בצלאל מינה את איש העסקים גלעד רבינוביץ כנציגו בדירקטוריון wecom. לטענת גורמים בסביבתו של בצלאל, המחזיק ב – 30% ממניות wecom, ההחלטה לעזוב את הדירקטוריון הייתה שלו על רקע הכוונה שלו להיכנס לשוק הסלולר באמצעות 018 אקספון, ולא מפני שבעלי השליטה ב – wecom ביקשו ממנו לעזוב.
018 אקספון תיכנס בקרוב לשוק הסלולר כמפעיל סלולרי וירטואלי.
לאחרונה חשפנו את כוונתו של בצלאל לחזור לשוק הסלולר כאשר הוא מתכוון לרכב על התשתית של חברת הוט מובייל. נזכיר שאקספון 018 שהיא ספקית אינטרנט פעילה בשוק מכרה חלק ניכר מלקוחותיה באינטרנט להוט, ונותרה רק עם חלק מהפעילות וזאת במטרה להתמקד בכניסה מחודשת לשוק הסלולר.
















