האם נורית קנטור, סמנכ"לית החטיבה הפרטית בבזק, שוקלת את עתידה בחברה? מספר גורמים בחטיבה הפרטית בבזק מדווחים שנורית קנטור, סמנכ"לית החטיבה, אומרת בשיחות סגורות עם מנהלים בחטיבה כי היא שוקלת את המשך דרכה בחברה, וצפויה לקבל החלטה בנושא בשבועות הקרובים.
בבזק מציינים שקנטור, שהייתה בין המועמדים לתפקיד המנכ"ל, ראתה את עצמה כמועמדת מובילה, והתקשתה לקבל את הבשורה על מינויו של ניר דוד לתפקיד. קנטור נחשבה לסמנכ"לית הקרובה ביותר למנכ"ל היוצא, רן גוראון, ואף שימשה כממלאת מקומו בהיעדרו.
לא נמסרה תגובה מצד קנטור לדברים אלה.

















לכי מי את בכלל
דוויד חיון / יורם עידן המועמדים המובילים, המוערכים והראויים ביותר להוביל את החטיבת הלקוחות,מנהלים שנותנים דוגמא אישית למצויינות ובעיקר עם נסיון ותוצאות מוכחות לאורך שנים.
בהצלחה
דוויד חיון / יורם עידן המועמדים המובילים, המוערכים והראויים ביותר להוביל את החטיבת הלקוחות,מנהלים שנותנים דוגמא אישית למצויינות ובעיקר עם נסיון ותוצאות מוכחות לאורך שנים.
בהצלחה
יורם עידן איש רע ומרושע דואג רק לחברים ולמשפחה שלו…אחראי לפיטורי עשרות ומאות עובדים טובים בעלי משפחות ..גואג רק לתחת שלו ולדיוידנטים שלו.חלב וחולב את החברה לאורך שנים
שמעתי על דויד חיון רבות. אישיות שבהחלט יכולה לכהן במשרה כזאת ובהצלחה רבה בהצלחה לבזק
🤮
קרנבל בבזק. מה קורה שם? אחד הולך. אחד בא. השני יוצא. השלישי חוזר. מקווה ומאמינה שהמנכ"ל החדש יעשה סוף כל סוף סדר ויוציא את כל העשבים השוטים מהארגון. צריך לחזור לשפיות
להתראות…..
שלום…….
זה לא נגמר………
זה רק הסוף……..
Let's go home baby
הגיע הזמן לנקות את כל העשבים השוטים והרקובים. בהצלחה למנכל החדש ניר.
יאלללללללללללה
הבייתתתתתתתתתה.
🙏
זה סופו של כל 🎈
חחח
לא מאמינה שיש בזה אמת. ובכלל צריך לכבד כל אדם באשר הוא
סוף עידן הקרנבלים והבזבוזי כספים על כלום ושום דבר (סושיאל עלק🤷🏻🤦)..
הרימה גבה על מינויו של ניר? איך יוכלו לשרוד יחסי האמון בניהם?