מנכ״לית משרד התקשורת, ענבל משש והנהלת משרד התקשורת, ביקרו אתמול באתר חברת חלל-תקשורת, ספקית שירותי התקשורת הלווייניית ומפעילת צי לוויני עמוס, בנוה אילן, ובחנו את הניסוי שחלל-תקשורת עורכת ביחד עם חברת OneWeb, מפעילת וספקית בינלאומית של שירותי אינטרנט מבוססי לוויינים במסלול נמוך (LEO), לאספקת שירותי תקשורת המותאמים למצבי חירום.
במסגרת הניסוי, חלל-תקשורת וחברת התקשורת הגלובאלית OneWeb, מבצעות ניסוי חדשני על גבי לוויינים מרובי מסלול (Multi-Orbit). הניסוי משלב בין לוויינים במסלול גיאוסטציונארי (GEO) הנמצאים בבעלות חלל-תקשורת, ומערך (קונסטלציית) לוויינים נמוכי מסלול (LEO) של חברת OneWeb מקבוצת Eutelsat.
בתום הביקור ציינה משש: "השירות הלווייני בישראל מהווה שכבה נוספת שתבטיח קישוריות לציבור ומתן גיבוי ושרידות לרציפות התפקודית של המשק בהיבטי תקשורת".
דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת ציין כי החברה שמחה לשתף פעולה עם חברת One-Web מקבוצת Eutelsat, שת"פ הנועד, בין השאר, לענות על צרכי התקשורת בישראל, במיוחד בזמנים אלה.
















