התערוכה שתיכנן משרד התקשורת לערוך בעוטף עזה בנושא ה – 5G נדחתה למועד מאוחר יותר וזאת בשל מגבלות של פיקוד העורף שהגביל את מספר המשתתפים באירוע. זו הפעם הראשונה שהמשרד מנסה לארגן תערוכה מזה שנים ארוכות. ככל הנראה התערוכה תמתין לימים שקטים יותר בעוטף.
נזכיר שבעבר (בתחילת שנות האלפיים) המשרד נהג לארגן תערוכות טלקום בהשתתפות גורמים מישראל ומחו"ל על מנת להביא לידי ביטוי את חוזקה של התעשייה המקומית. האירועים הללו נערכו בזמנו בגני התערוכה וכל המפעילים "התבקשו" להשתתף בהם למרות שהתערוכות היו רחוקות מלייצר עניין שיצדיק את קיומן מבחינה כלכלית, ואחרי מספר תערוכות היוזמה בוטלה. משרדי החוץ והתעשייה עשו עבודה מקיפה בניסיונות להביא הנה משלחות ממדינות רבות, ובמבט לאחור ניתן לאמר שהמשלחות הבינלאומיות העדיפו את התערוכות באירופה וארה"ב על פני ישראל.
סביר להניח שמתכונת התערוכה שהמשרד מתכנן היום היא במתכונת מצומצמת ובדגש מקצועי, ויש לקוות שתהיה לה היענות כי זו הזדמנות להפיח חיים בשיח הציבורי סביב בעיות הענף – שיח שפשוט לא מתקיים.
















