מסתמן שהבעיה של wecom עם חברת אפל והעיכוב בפתיחת המכשירים שלה לדור החמישי ברשת של החברה, מגיע לפתרון. גרסת הבטא למפתחים של iOS 16.4, העדכון הבא למערכת ההפעלה של האייפון, שוחררה בסוף השבוע, ומשתמשים שהורידו אותה יכלו להשתמש בדור החמישי ב – wecom. המשמעות היא שבתוך מספר שבועות אייפוניסטים שיורידו את הגרסה החדשה, יוכלו לקבל שירותי דור 5 ברשת wecom ובא לציון גואל.
ב – wecom כבר מכירים את הנושא ומודעים לניסיונות של מספר לקוחות בחברה שהצליחו להוריד את הגרסה החדשה. השאלה שנותרה פתוחה היא האם עכשיו כשהנושא בא על פתרונו, wecom תממש את הציפיות שנתלו בה ותחזור לגיוס לקוחות מסיבי יותר.
אחד הטיעונים של החברה במסגרת המאבק מול משרד התקשורת והסירוב לשלם את דמי הרישיון (נושא שנפתר ונכתב עליו כבר כאן zmanavir.co.il/סלקום-הלוותה-20-מיליון-שקל-ל-wecom-לטובת-תשל/) היה שהיא מתקשה לגייס מנויים שכן מי שיש לו אייפון בדור החמישי אינו יכול לגלוש ברשת החברה בעקבות העיכוב בהכרה בחברה כמפעיל סלולרי.
באפל הסבירו לאורך כל התהליך, וגם כאשר משרד התקשורת התערב לטובת החברה, שהאישור הוא עניין טכני שנמצא בצנרת של אפל והוא ייפתר בקרוב. כאמור, עכשיו שהחברה פתרה את בעיית דמי הרישיון ואת הבעיה מול אפל, צריך לקוות שתיכנס לשוק ותמריץ את התחרות בו.
רק נזכיר שמנכ"ל החברה אסף עופר התפטר בסוף השבוע ואת מקומו ימלא יו"ר הדירקטוריון יריב לרנר.
















