הניודים בשוק הסלולר נמשכים בהיקפים גבוהים: רמי לוי מוביל
170 אלף ניודים בחודש – השוק ממשיך לבעבע
שוק הסלולר בישראל ממשיך להפגין דינמיות חריגה: בחודש יולי 2025 נרשמו כ־170 אלף ניודים. בכירים בענף מעריכים כי הסיבה המרכזית למספרים הגבוהים היא פעילות אינטנסיבית של משווקים, המעבירים לקוחות בין חברות מבלי שחלו שינויים מהותיים בשוק.
לדבריהם, מדובר ב"משחק קבוע" של המפעילים הגדולים, השולחים משווקים לגייס מחדש לקוחות שאיבדו לחברות מתחרות, ובכך מייצרים תנועה מתמדת בשוק. חריג בולט הוא המפעיל הווירטואלי "מרכזיה", הפועל במגזר החרדי, שצירף 7,700 לקוחות – רובם בעקבות מעבר של לקוח אסטרטגי משמעותי.
רמי לוי בראש טבלת הניודים
רמי לוי תקשורת ממשיך להוביל את טבלת הניודים עם גידול נטו של 2,400 לקוחות – הנתון הגבוה ביותר בשוק (בהנחה שמנטרלים את ההשפעה החד־פעמית של מרכזיה). במקום השני השחקנית החדשה יחסית בשוק אקספון 018 שבבעלות חזי בצלאל, עם 2,150 לקוחות חדשים, ואחריה פרטנר עם 1,450 מצטרפים חדשים.
המפעילים הגדולים בנסיגה
המגמה בקרב המפעילים הגדולים נותרה שלילית:
-
הוט מובייל מסיימת את יולי עם נטו שלילי של 3,750 לקוחות.
-
קבוצת סלקום מאבדת 2,720 לקוחות.
-
פלאפון סוגרת את הרשימה עם נטישה של 1,140 לקוחות.
השחקניות הנוספות: שמירה על יציבות
019 סלולר, שממשיכה לחולל תחרות בדרכה הייחודית, רשמה נטישה של 4,000 לקוחות, ו- Wecom סיימה את החודש עם גיוס חיובי של 300 לקוחות בלבד.
תחרות או אשליה?
למרות המספרים המרשימים, הנתונים מלמדים כי מדובר בעיקר בפעילות שיווקית אגרסיבית שמנפחת את היקף הניודים, ולא בתחרות אמיתית עם חידושים בשירותים או במחירים.
















