משרד התקשורת דחה מועד התגובות לשימוע בשוק הסיטונאי ל-25 בספטמבר
משרד התקשורת נענה לבקשת חברות התקשורת ודחה את המועד האחרון להגשת תגובות לשימוע בנושא קביעת התשלומים המרביים בשוק הסיטונאי.
במקום ה-11 בספטמבר, החברות יוכלו להעביר את עמדותיהן עד ה-25 בספטמבר 2025. המשרד נענה לבקשות מפעילים בין היתר בשל חופשות הקיץ והצורך של חלק מהחברות להתארגן לתגובה מקיפה על הנתונים שהוצגו בשימוע.
השימוע נוגע לתעריפי השוק הסיטונאי על תשתיות בזק – מודל המאפשר לספקיות אינטרנט מתחרות להשתמש בתשתיות החברה במחיר מפוקח. מדובר במהלך רגולטורי מרכזי שנועד לקבוע את המחירים המרביים לגישה לתשתית הנייחת, ובכך לעצב את רמת התחרות בשוק התקשורת הקווי בשנים הקרובות.
















