הרשות השניה אישרה את הגדלת חלקה של קשת ב – FREE TV ל – 100% ובכך דחתה למעשה את ההתנגדויות של הוט ו – yes שניסו למנוע את האישור. בנוסף קשת קבלה אישור להפעיל את המיזם לעוד 4 שנים, בכך קיבלה קשת שקט תעשייתי שמסיר אי ודאויות רגולטוריות לגבי FREE TV.
cחודש מרץ פורסם כי RGE וקשת מתכננות לסיים את השליטה המשותפת במיזם. במסגרת ההסכם, RGE תמכור לקשת את מלוא אחזקותיה, וקשת מצידה תמכור את חלקה (24.9%) ב־RGE בחזרה לחברת האם, "נפתלי". RGE צפויה להמשיך למכור ל־Free tv את ערוצי הספורט והילדים שלה.

















מישהו יודע כמה מנויים יש למיזם הזה היו שמועות שהוא כושל ולא מצליח להתרומם למרות המחיר המגולך שברור שאינו מצדיק את הפעלתו בכלל ?