שינויים בהנהלת סלקום: קוקי טרוזמן מונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית, חנניה גלעד יחליף את בשמת לוי-פויר בתפקיד סמנכ"ל השירות
טרוזמן, לשעבר משנה למנכ"ל פרטנר ומוותיקי ענף התקשורת, חוזר לסלקום אחרי כשנתיים של פעילות כיועץ עסקי
שינויים פרסונליים נרשמים בצמרת הניהולית של קבוצת סלקום. מנכ"ל החברה אלי אדדי הודיע על מינויו של קוקי טרוזמן לסמנכ"ל החטיבה העסקית, במקומה של סיון שושן לישע שהודיעה על פרישתה מהתפקיד ותישאר בסלקום כמנכ"לית Safe Way (גוף של סלקום שאחראי על פתרונות SECURITY ואינטגרציה שבעבר הייתה חברה נפרדת שסלקום רכשה, בהמשך הכפיפו אותה לחטיבה העסקית ועכשיו תפוצל שוב) טרוזמן נחשב לאחד הבכירים הוותיקים בענף התקשורת בישראל, ובשנתיים האחרונות שימש כיועץ עסקי למספר חברות במשק.
טרוזמן, שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל פרטנר וכיהן בתפקידי ניהול בכירים גם בסלקום, נושא עמו ניסיון רב הן בתחום העסקי והן בתחום הפרטי. גורמים בחברה מציינים כי שובו לסלקום מתקבל בברכה ומעורר ציפייה להמשך חיזוק מגזר הלקוחות העסקיים של החברה, הנחשב לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלה.
שינוי נוסף בהנהלת החברה הוא מינויו של חנניה גלעד, מנהל מחלקת השירות בעבר בסלקום, לתפקיד סמנכ"ל השירות. גלעד יחליף את בשמת לוי-פויר, שמסיימת את תפקידה לאחר כ – 20 שנות פעילות בחברה, מתוכן כשנה וחצי כסמנכ"לית השירות. לוי-פויר מונתה לתפקידה ביולי 2023 והייתה שותפה למהלך שיפור חוויית השירות של לקוחות סלקום, שכלל הכנסת טכנולוגיות בינה מלאכותית למערכי המוקדים וייעול תהליכים דיגיטליים.
















