מאבטחים בבניין הנהלת בזק – העימות בין העובדים ליו"ר הדירקטוריון תומר ראב"ד מחריף
החברה הציבה אבטחה לקראת ישיבת הדירקטוריון היום – העובדים מתכוונים למנוע את כינוסה כחלק מהעיצומים
העימות בין עובדי בזק ליו"ר הדירקטוריון תומר ראב"ד עלה היום מדרגה: החברה הציבה מאבטחים, שמסתובבים בבניין הנהלת החברה במטרה למנוע הפרעות לישיבת הדירקטוריון המתוכננת להתקיים היום בשעות אחר הצהריים. המהלך מסמן החרפה נוספת במאבק, שלדברי גורמים בחברה הגיע לרמה שלא זכורה בבזק שנים ארוכות.
כך התפתח העימות בימים האחרונים
על רקע דרישת העובדים להדחת ראב"ד, החלו השבוע עיצומים נגדו. בשלב הראשון חסמו העובדים את החניה שלו בבניין החברה בחולון, ובהמשך הודיעו כי בכוונתם למנוע את קיום ישיבת הדירקטוריון שאמורה להתכנס היום. בעקבות האיום לשיבוש הישיבה, החברה הורתה להציב אבטחה כדי להבטיח שהישיבה תתקיים כסדרה. לפי גורמים המעורבים בנושא, ראב"ד אינו מוכן לקיים את הישיבה בזום או במקום חלופי, ובחר להציב מאבטחים בשטח כדי לשמור על הסדר ולאפשר את כינוס הדירקטוריון כפי שתוכנן.
















