פרטנר חתכה את החוב ל-128 מיליון שקל, תחלק 465 מיליון שקל ובוחנת חלוקה נוספת של עד 500 מיליון
החברה סיכמה את 2025 עם רווח נקי של 304 מיליון שקל ו-EBITDA מתואם של 1.224 מיליארד שקל. ברבעון הרביעי חזרה לגייס 6,000 מנויי טלוויזיה לראשונה זה 4 שנים
קבוצת התקשורת פרטנר סיכמה את 2025 עם התחזקות פיננסית בולטת, לאחר שהחוב הפיננסי נטו שלה ירד ל-128 מיליון שקל בלבד, לעומת 254 מיליון שקל בסוף 2024. על רקע השיפור במאזן ובתזרים הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד של 465 מיליון שקל, ובמקביל הודיעה כי הדירקטוריון יבחן אפשרות לפנות לבית המשפט לצורך חלוקת דיבידנד נוספת של עד 500 מיליון שקל שלא מתוך רווחים.
פרטנר דיווחה על רווח נקי של 304 מיליון שקל ב-2025, עלייה של 10% לעומת 2024, רווח תפעולי של 433 מיליון שקל, עלייה של 8%, ו-EBITDA מתואם של 1.224 מיליארד שקל, עלייה של 3%. תזרים המזומנים החופשי המתואם עלה ב-35% ל-386 מיליון שקל. הכנסות החברה בנטרול דמי קש"ג הסתכמו ב-3.128 מיליארד שקל, לעומת 3.094 מיליארד שקל ב-2024, וההכנסות משירותים בנטרול קש"ג עלו ל-2.562 מיליארד שקל. ההכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-566 מיליון שקל.
רבעון רביעי יציב, עם שינוי מגמה בטלוויזיה
ברבעון הרביעי הסתכמו הכנסות פרטנר ב-805 מיליון שקל, לעומת 804 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-667 מיליון שקל, ואילו ההכנסות משירותים בנטרול דמי קש"ג עמדו על 639 מיליון שקל. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-304 מיליון שקל, ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל, הרווח התפעולי עמד על 104 מיליון שקל, והרווח הנקי הסתכם ב-78 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2024. תזרים המזומנים החופשי המתואם ברבעון עמד על 23 מיליון שקל.
עם זאת, התזרים ברבעון הרביעי הושפע גם מפריטים שאינם שוטפים. לפי החברה, ברבעון בוצע תשלום מראש של אגרות תדרים עבור 2026 בסך של כ-100 מיליון שקל, וכן תשלום מסים של כ-45 מיליון שקל על חשבון שומות מס שבמחלוקת, לצד השלמת מקדמות מס הכנסה לשנת 2025. לכן התזרים הרבעוני החלש יחסית אינו משקף בהכרח את קצב יצירת המזומנים השוטף של החברה.
הסלולר צמח, בעיקר בפוסט פייד
במגזר הסלולר הסתכמה מצבת המנויים בסוף 2025 ב-2.678 מיליון, גידול של 47 אלף מנויים לעומת סוף 2024. בתוך הנתון הזה בלט גידול של 52 אלף מנויי פוסט פייד, שקוזז בחלקו בירידה של 5,000 מנויי פרי פייד. ברבעון הרביעי בלבד נוספו 11 אלף מנויי סלולר. שיעור הנטישה השנתי ירד ל-19%, לעומת 20% ב-2024.
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר, בנטרול דמי קש"ג, עלתה ל-43 שקל, לעומת 42 שקל ב-2024. גם ברבעון הרביעי עמד המדד על 43 שקל. הנתונים מלמדים על שיפור בבסיס הלקוחות, אך העלייה בהכנסה הממוצעת למנוי נותרה מתונה יחסית.
החברה מציינת כי ב-2025 נרשמה פגיעה של כ-25 מיליון שקל ברווח לפני מס מפעילות הנדידה, על רקע הירידה בתיירות ובטיסות בעקבות המלחמה, כאשר עיקר הפגיעה נרשם ברבעון השני. כלומר, השיפור בתוצאות הסלולר הושג למרות רוח נגדית בפעילות הנדידה. מנגד, החברה הכירה גם בתגמולים מביטוח לאומי בסך של כ-12 מיליון שקל, הנגזרים מהיקף גיוס אנשי המילואים מקרב עובדיה.
הסיבים ממשיכים להוביל את הפעילות הנייחת
בתחום האינטרנט והסיבים המשיכה פרטנר להציג התרחבות עקבית. מצבת מנויי הסיבים עלתה ל-468 אלף, גידול של 33 אלף מנויים לעומת סוף 2024, כאשר ברבעון הרביעי נוספו 11 אלף מנויי סיבים. מצבת מנויי האינטרנט הכוללת, סיבים ונחושת, עמדה על 492 אלף, עלייה של 18 אלף מנויים בשנה, וכ-95% ממנויי האינטרנט של החברה כבר מחוברים לסיבים אופטיים.
גם באיכות ההכנסות נרשם שיפור. ה-ARPU באינטרנט עלה ל-94 שקל, לעומת 90 שקל ב-2024. בכך מציגה פרטנר בפעילות הסיבים גם גידול בבסיס הלקוחות וגם שיפור בהכנסה הממוצעת למנוי. החברה מציינת כי היא יכולה להציע שירותי סיבים בכ-2.9 מיליון משקי בית, באמצעות תשתית עצמאית והסכמים עם בעלי תשתית אחרים כמו בזק ו – IBC.
נטפליקס, yes ועסקת סיבים
בדוח עצמו מפרטת פרטנר כי ה-EBITDA המתואם של המגזר הנייח עלה ב-11% ל-508 מיליון שקל, בין היתר בזכות צמיחה בהכנסות משירותי אינטרנט ודאטה לעסקים, ירידה בהוצאות שכר ונלוות, וגם סגירת הפרשה למע"מ בגין לקוחות נטפליקס בסך של כ-38 מיליון שקל. מנגד, בסיס ההשוואה ל-2024 כלל רווח חד-פעמי של כ-24 מיליון שקל מעסקה להשכרת סיבים אופטיים ללקוח עסקי, וב-2025 נרשמו גם הוצאות חד-פעמיות בגין יישום הסכם הטלוויזיה עם yes.
הטלוויזיה עברה לגיוס מנויים לראשונה זה 4 שנים
אחד הנתונים הבולטים בדוח הוא השינוי בפעילות הטלוויזיה. מצבת מנויי הטלוויזיה הסתכמה בסוף 2025 ב-202 אלף, לעומת 203 אלף בסוף 2024 – ירידה שנתית קלה של 1,000 מנויים. אלא שברבעון הרביעי לבדו נוספו 6,000 מנויים, ופרטנר עברה לגיוס מנויים לראשונה זה 4 שנים. החברה מייחסת את השיפור להשקת שירות הטלוויזיה המשודרג Partner tv+, ששדרוג הלקוחות הקיימים אליו הושלם בתחילת הרבעון הרביעי בעקבות ההסכם עם סטינג טי וי מבית yes.
מבחינה עסקית, זהו אחד הסימנים המעניינים בדוחות, משום שהוא מצביע על בלימה של השחיקה בפעילות הטלוויזיה ואולי גם על תחילתה של נקודת מפנה, גם אם בשלב זה מדובר עדיין בשינוי ראשוני ולא במהפך מלא.
גבאי: פירות ההשקעות כבר ניכרים במספרים
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, אמר בהודעת החברה כי "התוצאות משקפות את פירות ההשקעות שלנו בכלל תחומי הפעילות, שהביאו לידי צמיחה יפה בבסיסי הלקוחות". לדבריו, "תהליך סגירת רשתות דור 2-3 מוביל לשיפור משמעותי ברמת השירות שלנו ללקוחות הסלולר – תהליך אשר יתחזק אף יותר ברבעון השני והלאה".
















