סלקום חתמה על הסכם הבנות חדש מול הוועד: עבודה מהבית, פרישה וולונטרית ומדיניות רכבים מעודכנת
ההסכם יתווסף להסכם הקיבוצי מ-2024 ויישאר בתוקף עד סוף 2026. הוא כולל מודל עבודה מהבית, תוכנית פרישה וולונטרית, עדכון מדיניות רכבי החברה והסדר בנושא תקציב הרווחה.
עבודה מהבית ופרישה וולונטרית
ארגון העובדים בקבוצת סלקום, הנהלת החברה וההסתדרות חתמו על הסכם הבנות חדש שיסדיר היבטי תעסוקה מרכזיים עד סוף 2026 ויצורף להסכם הקיבוצי הקיים. במסגרת מודל העבודה מהבית, עובדות ועובדי אגפי המטה יעבדו מהבית בימי רביעי, ועובדי אגף מערכות המידע בימים שני ורביעי. בתקופות חגי תשרי, חגי אביב ונופש החברה – העבודה תתבצע במשרדים.
בנוגע לפרישה, ההסכם מאפשר לצאת לפרישה וולונטרית לעובדות ולעובדים בעלי ותק של 42 חודשים ומעלה. בקשה שתאושר תזכה את העובד במענק פרישה חד-פעמי של עד 15 משכורות.
רכבי חברה ותקציב רווחה
בנושא רכבי החברה סוכם כי מדיניות זכאות עדכנית תפורסם בקרוב. בנוסף, הושגה הסכמה על אופן מיסוי פעילות הרווחה כך שתקציב הרווחה לשנת 2026 יופעל במלואו.
מנכ"ל סלקום, אלי אדדי: ״עובדות ועובדי סלקום הם חלק משמעותי בהצלחה של סלקום וזה המקום להודות להם על כך. המטרה המשותפת של כולנו היא להמשיך לצמוח ולהצליח לצד עיסוק מתמיד ברווחת העובדים. הסכם זה ממשיך ומבצר את מעמדה של סלקום כאחד ממקומות העבודה הטובים בישראל. אני רואה ביקי ואורי שותפים מלאים להובלת החברה למטרות אלו ולהמשך ההצלחה״.
יו"ר ארגון העובדים בקבוצת סלקום, אורי אורן, מסר: "ההסכם שנחתם היום מבטא מחויבות אמיתית לרווחת העובדות והעובדים וליציבות ארוכת הטווח של החברה. ההסכם הוא עדות לעוצמת הקהילה שלנו לייצר שינוי אמיתי בשגרת העבודה ובאיכות החיים של אלפי עובדים. הצלחנו להביא לעובדי סלקום בשורה של גמישות, ביטחון תעסוקתי והערכה מקצועית ומכבדת. ארגון העובדים בקבוצת סלקום ימשיך לוודא שקולם של העובדים יישמע חזק וברור. אני מבקש להודות למנכ"ל החברה, אלי אדדי, על הנכונות לאמץ את הדרישות שהצגנו לטובת העובדים והחברה וליו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי, על התמיכה המתמשכת, השותפות האמיתית והמחויבות לעובדים לאורך כל הדרך".
יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, יקי חלוצי, הוסיף: "הצלחנו למצוא בהסכמה נוסחה מאוזנת לביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה מאחד וצרכיה העסקיים של סלקום מאידך. תודה והערכה גדולה למנכ״ל החברה, אלי אדדי וליו״ר הוועד אורי אורן".
















