קבוצת התקשורת פרטנר קיבלה החלטה לקיים השנה את נופש החברה המסורתי בארץ ולתמוך בכלכלה הישראלית – כך על פי מייל שנשלח הבוקר לכלל עובדי החברה מסמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול, יבגני דולקרט, ויו"ר ועד העובדים, קרן האופק. ההחלטה של החברה התקבלה על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והרצון לתמוך בעסקים ישראליים. כמו כן, החליטה החברה לא לחגוג השנה את מסיבת הפורים המסורתית.

















