פרטנר וסלקום זכו בפרסי האפי על מהלכי שיווק בענף הסלולר
פרטנר זכתה במקום הראשון בקטגוריית תקשורת ומדיה על קמפיין Private 5G, וסלקום זכתה על קמפיין 30 השנה שחיבר בין נוסטלגיה, תוכן וקהילה
פרטנר וסלקום זכו בפרסי האפי בקטגוריית תקשורת ומדיה, כל אחת על קמפיין שביטא גישה שיווקית שונה בשוק הסלולר.
פרטנר זכתה במקום הראשון על קמפיין שקידם את רשת Private 5G של החברה. הקמפיין, שפותח עם מקאן תל אביב והתבסס על סטטיק והשיר "על הראסי", הציג טלפונים ניידים כ"ביפרים" מיושנים כאשר אינם מחוברים לרשת המתקדמת של פרטנר. לפי החברה, המהלך סייע להפוך טכנולוגיה שאינה נראית לצרכן לערך מבדל, והוביל להכפלת מספר לקוחות הפרימיום ולשיאי העדפה.
במקביל, סלקום זכתה בפרס על קמפיין 30 השנה לחברה, שנעשה בשיתוף קשת. הקמפיין החזיר למסך פרסומות אייקוניות מהעבר, בהן פרסומת החיילים ופרסומת המורה, וניסה לבנות מחדש חיבור רגשי למותג דרך נוסטלגיה וסיפור ישראלי משותף.
המהלך של סלקום כלל גם מתן במה לעמותות כמו "גדולים במדים" ו"חמניות", לצד הטבות ללקוחות. שתי הזכיות ממחישות את הניסיון של חברות הסלולר להתרחק מתחרות שמבוססת רק על מחיר, ולבנות מחדש בידול סביב רשת, תוכן וחיבור למותג.
















