סלקום מאמצת את עמותת "חמניות", הבית ליתומים בישראל, והשקת תוכניות חברתיות חדשות בסיבים ובסלולר, אשר עשרה שקלים מתוכם ייתרמו לעמותה מדי חודש. במסגרת החיבור, תלווה סלקום את העמותה ואת הילדים בקשר ארוך טווח, אשר יכלול פעילויות משותפות, שילוב ילדי העמותה באירועי החברה וסיוע למרכזי חמניות ברחבי הארץ במטרה להיטיב עם הילדים ובני משפחותיהם.
השקת השותפות החברתית בין סלקום לעמותת חמניות שנערך היום בבית סלקום, במעמד מנכ"ל החברה דניאל ספיר, מנכ"לית ומייסדת עמותת חמניות הדר קס, חברי הנהלת סלקום והעובדים.
עמותת חמניות – הבית ליתומים בישראל הוקמה ב- 2018 ומפעילה תוכניות לתמיכה רגשית וחברתית עבור ילדים והורים/אפוטרופוסים. במרכזי חמניות, הפרוסים ב-22 רשויות מקומיות, מתקיימים מעגלי תמיכה מונגשים לילדים בהם הם פוגשים לראשונה יתומים נוספים, בני גילם, שחוו גם הם אובדן בנסיבות משתנות. הוריהם הנותרים, האלמנים והאלמנות ו/או האפוטרופוסים מגיעים גם הם למרכזי חמניות למעגלי תמיכה מסוג זה ומקבלים ליווי על ידי אשת טיפול. אלו לצד עבודת מדיניות, מודעות ומחקר שמקיימת העמותה למען שיפור מעמד היתומים בישראל.
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "שיתוף הפעולה עם עמותת חמניות מייצג באופן מובהק את הערכים שבהם אנו דוגלים כסלקום, כחברה ישראלית המחויבת להעניק ולתרום לקהילה שאנו חלק בלתי נפרד ממנה. אימוץ עמותת חמניות הוא צעד משמעותי עבורנו ואנו נרגשים לחבר את העשייה שלה לתחומי הפעילות שלנו, עם השקת תכניות ייעודיות עבור לקוחותינו שיכולים ליהנות ממוצר מנצח לצד תרומה לחברה".
הדר קס, מייסדת ומנכ"לית עמותת חמניות: "למעלה משמונה חודשים למלחמה ומדינת ישראל עדיין לא השכילה לייעל את הטיפול ביתומיה ולספק להם מענה הוליסטי- חברתי ורגשי. חברות עסקיות כמו סלקום, אינן מחכות למדינה- אלא עוזרות לנו לעשות את העבודה כדי להגיע לכל יתום ומשפחה שצריכים אותנו. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם סלקום ובטוחים כי הוא יעזור לנו להמשיך לעטוף את יתומי ישראל ולדאוג לכל סיוע הדרוש להם על מנת להחלים, להשתקם ולדבוק בחיים".

















