לאור המצב הביטחוני וריכוז עיקר פעילות צה"ל בגבול לבנון, חברת פלאפון חזרה להפעיל היום (חמישי) ניידת שירות תיקונים חינמיים בבסיסי הצפון. הניידת הגיעה היום לאזור ראש פינה ותעבור בין הבסיסים השונים בשבועות הקרובים בתיאום ועל פי הנחיות גורמי הביטחון.
הניידת תספק מלבד תיקונים גם עמדות טעינה למכשירי אייפון ואנדרואיד. בפלאפון ציינו כי במקרה של מכשיר שאינו בר תיקון או תקלה מורכבת הדורשת החלפת מכשיר, החיילים יקבלו מכשיר חלופי ללא עלות. בפלאפון החלו להפעיל ניידות שירות ותיקונים חינמיים לחיילים מיד עם תחילת המלחמה לפי שנה.

















