חברת התקשורת פרטנר הודיעה על תכנית לתרום כאלף עצים לשיקום יער קנדה בשיתוף עם קרן קיימת לישראל. התכנית תיכנס לתוקף ביום הסביבה הבינלאומי, ה-5 ביוני, כאשר עבור כל לקוח חדש שיצטרף לשירותי החברה באותו יום יתרם עץ.
המבצע יחול על הצטרפות לכל אחד משירותי החברה – סלולר, סיבים, חשמל או טלוויזיה. הלקוחות המצטרפים יקבלו תעודת תרומה המעידה על נטיעת עץ בשמם בחורשה מיוחדת של לקוחות פרטנר.
היוזמה מגיעה לאחר השריפה הגדולה שפגעה בהרי ירושלים ושרפה כ-20 אלף דונם. השריפה גרמה לפינוי יישובים רבים ונמשכה יומיים עד שהושגה שליטה עליה. פארק קנדה ויער אשתאול נפגעו קשות, כאשר נחרבו מערכות אקולוגיות שלמות ונהרסו אתרי נופש ומורשת.
זו לא הפעם הראשונה שפרטנר משתפת פעולה עם קק"ל. בטו בשבט 2024 השתתפה החברה בפרויקט נטיעות בקיבוץ כרם שלום, שאומץ על ידי פרטנר מאז ה-7 באוקטובר. במסגרת הפעילות נטעו חברי הקיבוץ עצים ב"גינת הגיבורים" כחלק ממסורת הקיבוץ של "נטיעה על כל נפילה".
לדברי מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר, השיתוף עם קק"ל יוצר "ערך קהילתי ארוך טווח" ומאפשר ללקוחות שלנו לתרום לסביבה.

















