חברת פרטנר פרסמה נתונים מצרפיים על אודות דפוסי השימוש של לקוחותיה במהלך תקופת הלחימה האחרונה, במסגרת מבצע "עם כלביא". מהנתונים עולה כי השהייה הממושכת בבתים, בשל מגבלות פיקוד העורף, הובילה לשינויים ניכרים בצריכת שירותים – בעיקר בתחום האנרגיה והתקשורת הקווית.
לפי החברה, חלה עלייה של עד 23% בצריכת החשמל הביתית של לקוחותיה בתחום האנרגיה (Partner Power), כאשר הזינוק העיקרי נרשם בשעות הבוקר המאוחרות ועד שעות הצהריים – שעות שבהן חלק ניכר מהציבור שוהה בשגרה מחוץ לבית. מגמה דומה נרשמה גם בתחום האינטרנט הביתי: תעבורת הגלישה ברשתות מבוססות סיבים אופטיים גדלה בממוצע ב־12%, ובשעות אזעקה נמדדה עלייה חדה יותר של עד 40%.
בתוך כך, החברה מדווחת על גידול משמעותי של 75% בביקושים להתקנת מגדילי טווח לרשת האלחוטית (Wi-Fi) ולפתרונות חיבור בממ"דים ובמקלטים. העלייה בביקושים מוסברת ככל הנראה ברצון לשמר חיבור תקשורת גם בשעת שהייה במרחבים מוגנים.
לעומת התחזקות הרשת הביתית, ברשת הסלולרית נרשמה ירידה. תעבורת הנתונים הסלולריים (Private 5G) ירדה בעד 18%, ודקות השיחה ירדו בשיעור של עד 13%, למעט ביום הראשון למבצע – אז חלה קפיצה זמנית של 34% בשיחות היוצאות והנכנסות, ככל הנראה בשל גל תקשורת בין קרובים. פרטנר מציינת כי הירידה בפעילות הסלולרית מיוחסת בחלקה לשימוש המוגבר בתשתיות הביתיות.
במקביל, נרשמה עלייה בשימוש בטלוויזיה של החברה (Partner TV). משדרי החדשות, בעיקר בשלושת הימים הראשונים למבצע, רשמו גידול של כ־20% בצפייה בפריים־טיים לעומת תקופת שגרה. עלייה נרשמה גם בצפייה בתכנים בידוריים, בהם תכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" ו"רוקדים עם כוכבים". כמו כן, מספר הצפיות באמצעות טלפונים חכמים גדל פי חמישה לעומת שגרה, ועלייה של 50% נרשמה גם בהזמנת סרטים דרך הממשק.
נתון נוסף שמפרסמת החברה נוגע ללקוחות פרטנר ששהו מחוץ לישראל בזמן תחילת הלחימה. לפי נתוני השימוש בחבילות תקשורת בינלאומיות, חמשת היעדים המובילים שבהם שהו ישראלים עם קו פעיל היו יוון, ארצות הברית, איטליה, קפריסין ותאילנד. עם פתיחת המבצע פתחה החברה את חבילות הגלישה והשיחות ללקוחות אלו ללא תשלום, והדבר הוביל לגידול של עד 120% בשיחות מיעדים אלו ואליהם – ביחס לימים רגילים.

















