פרטנר וקק"ל נוטעות מחדש ביער בן שמן לקראת ט"ו בשבט
עשרות מעובדי קבוצת פרטנר השתתפו ביום נטיעות בתל חדיד כחלק משיתוף פעולה מתמשך עם קק"ל לשיקום יערות ופעילות סביבתית בישראל
לקראת ט"ו בשבט שיחול ב-2 בפברואר קיימה קבוצת התקשורת פרטנר יום נטיעות משותף עם קרן קימת לישראל ביער בן שמן. במסגרת הפעילות יצאו עשרות מעובדי החברה לאזור תל חדיד ונטעו עצים רחבי עלים כחלק ממאמץ לשיקום היער וחיזוק המרחב הירוק של גוש דן.
שיתוף הפעולה הנוכחי מצטרף לשורת מהלכים קודמים בין פרטנר לקק"ל. ביום הסביבה הבינלאומי השתיים פעלו לשיקום יער קנדה לאחר שריפה, כאשר עבור כל לקוח חדש תרמה פרטנר עץ. לפני כשנה התקיים גם פרויקט נטיעות בגינת הגיבורים בקיבוץ כרם שלום, אותו פרטנר מאמצת, כחלק ממסורת מקומית של נטיעה לזכר הנופלים.
יער בן שמן הוא אחד היערות הגדולים והוותיקים בישראל, ומשתרע על פני כ-30,000 דונם. היער משמש ריאה ירוקה מרכזית לאזור גוש דן, ונטיעות חדשות בו נועדו לחזק את הקרקע, לשפר את תנאי הסביבה ולתרום להפחתת פליטות פחמן וההתחממות הגלובלית.

















