לראשונה בפארק ההייטק עומר – כנס AI עם טוויסט של חזון וסטארט-אפים
פארק ההייטק עומר אירח השבוע את כנס הבינה המלאכותית הראשון שלו, והפך ליום אחד למוקד עלייה לרגל של מנהלים, יזמים וטאלנטים טכנולוגיים מכל הנגב. מנהלת הפארק, בשיתוף משרד הכלכלה ותכנית "מעוף", השיקה סדרה חדשה של אירועי חדשנות, והכנס הנוכחי היה יריית הפתיחה הרשמית.
מוריס רווח, מנהל הפארק, הציג את חזון 2040 והרים את הרף עם בשורה ברורה: עומר רוצה להיות לא רק פארק הייטק – אלא מרכז חדשנות אזורי. ראש המועצה ארז בדש המשיך בקו הזה כשהכריז על שילוב טכנולוגיות AI בשירותי המועצה, כולל בוט חכם שזמין 24/7 ושימוש בניתוח נתונים בזמן אמת. לדבריו, "זה לא מחליף אנשים – זה מעצים אותם".
רווח הוסיף צבע עם אמירה שהזכירה נאומי חזון מהעבר: המעבר המתוכנן של יחידות צה"ל לאזור הוא "הזדמנות בן-גוריונית של פעם במאה שנים" שתמשוך לאזור אלפי עובדים איכותיים.
גם התאחדות התעשיינים הצטרפה לחגיגה. דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום, בירכה על סדרת האירועים החדשה וציינה כי העמקה בכלי AI היא בסיס לצמיחת עסקים בדרום.


















עידן חדש בפארק המצליח להביא חדשנות ומקוריות גם בתקופת מלחמה, שהאטה הרבה יוזמות בדרום.
שאפו למנהל הפארק, מוריס רווח, שצבר עשרות שנים של נסיון שיווקי וניהולי בארגונים גדולים הפועלים בארץ ובחו"ל.
חיבוק ה AI מהווה עוד שלב בהזנקת הפארק בעומר אל עתיד מבטיח המעורר עניין רב בקרב משקיעים מהארץ ומחו"ל.